KBN WhatsApp Community

Naast onze andere social media kanalen, maakt Koninklijke Binnenvaart Nederland ook gebruik van Whatsapp Community. Deze community biedt een exclusieve ruimte voor leden om belangrijke updates te krijgen en directe ondersteuning te ontvangen van beleidsexperts bij KBN.

Let op: de WhatsApp Community is exclusief voor leden van onze branchevereniging. Het is een van de vele voordelen van lid worden en biedt een directe verbinding met waardevolle informatie en een netwerk van collega’s binnen de binnenvaartsector. U kunt vandaag nog lid worden!

De community is in het leven geroepen om direct en snel te kunnen communiceren met leden, wanneer de algemene communicatiekanalen van KBN niet gebruikt kunnen worden of wanneer niet gewacht kan worden op de verzending van de reguliere uitingen.

De berichten zullen voornamelijk betrekking hebben tot nautische en technische zaken, stremmingen en andere spoedberichten.

Om te zorgen dat de community niet overstroomt wordt met berichten, kan KBN verzekeren dat de community met zorg beheerd zal worden. Dit zal gebeuren met het ‘eenrichtingsverkeer’-principe, waarbij KBN alleen berichten kan versturen, waar niet plenair op gereageerd kan worden.

Hoe wordt u lid van deze community?
Als u lid bent bij KBN, kunt u contact opnemen via info@binnenvaart.nl om u aan te melden. Het secretariaat zal uw lidmaatschap gegevens gecontroleerd en krijgt u een link om deel te nemen aan de community.

Heeft u nog vragen over de community of is er nog iets onduidelijk, dan kunt u contact opnemen met communicatie@binnenvaart.nl

We kijken ernaar uit om alle leden van KBN te verwelkomen in onze WhatsApp Community!

Ook gebruik maken van deze exclusieve informatie?

Word lid!

Samen bereiken we meer! Laat ons uw belangen behartigen.

 

Ontdek meer